Перейти до основного вмісту

В Одеському порту стартував проект «Чиста гавань»


З перенесення у безпечне місце аварійного катера «Навігатор» в Одеському порту почалася реалізація проекту «Чиста гавань».

Начальник Адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук повідомив, що здійснення даного проекту підвищить безпеку в порту і попередить можливі негативні наслідки, - інформує Поштівка.

– Ми повинні дбати про нашу акваторію, тому проект, що стартував, є дуже своєчасним і необхідним. Його реалізація дозволить нам не тільки поліпшити роботу порту, але й принесе підприємству додатковий дохід. Для транспортування аварійного катера була задіяна спецтехніка Одеського порту – стотонний кран і буксир «Трудівник». Крім того, була продемонстрована чітка і оперативна взаємодія між Одеським портом і Одеською філією АМПУ, – зазначив Ігор Ткачук.

– Катер «Навігатор» стоїть в порту вже більше десяти років. Він весь проіржавів, порушилася міцність корпусу, пішов крен на лівий борт і виникла ймовірність того, що судно набере води і впаде в акваторію порту – і це створювало загрозу життю працівників порту та екології. Протягом багатьох років цю проблему ніхто не бажав вирішувати. «Навігатор» належить ДП «Чорноморське морське пароплавство» – це підприємство зараз є банкрутом і не в змозі оплачувати послуги. З приходом Ігоря Ткачука на посаду керівника Одеського порту для вирішення цієї та подібних проблем був ініційований проект «Чиста гавань». Перенесення катера «Навігатор» є першим етапом даного проекту, – розповів керівник портофлоту ДП «ОМТП» Михайло Черних.

За його словами, на місці перенесеного з 13-го причалу катера тепер можуть перебувати судна в очікуванні докового ремонту в модернізованому доці №4 або просто на швартуванні, приносячи при цьому реальний дохід Одеському порту.

На наступному етапі проекту «Чиста гавань» планується підняття затонулого катера «Буревісник», який вважається яхтою Брежнєва. Цей захід буде реалізовано Одеською філією «АМПУ» і держпідприємством «Одеський морський торговельний порт» спільно з Військово-морськими силами України.

Популярні дописи з цього блогу

Как вывести пятна от мочи - эффективные способы

Очень неприятно, когда по тем или иным причинам на обивке дивана, матраце или ковре появляется пятно мочи. Это может быть проказа домашнего любимца или старания годовалого ребенка, которого отучают от подгузников, или же последствия другой ситуации.  Встает вопрос, как вывести пятна от мочи, чтобы исчезло неприятное загрязнение, а главное, чтобы не оставалось запаха. В случае с котятами и щенками запах создает огромные проблемы, ведь он едкий и неприятный, а для них это метка для продолжения непотребства. Если есть возможность оперативно постирать вещь, на которую попала моча, то проблема в подавляющем большинстве случаев проходит без следа. Следует выстирать одежду или пеленку согласно требованиям к материалам и все закончится так же быстро, как и началось. Проблемы могут начаться в том случае, если пятно уже успело высохнуть и образовать несмываемый солевой слой. Разговор же пойдет о ситуациях, когда стирка противопоказана или вовсе недоступна, когда моча попала на обивку дивана

Чи етично політичним повіям називати "політичнимі повіями" інших?

Депутат Вінницької обласної ради, голова ГО «Центр захисту журналістів», голова ГО «Антикорупційна спілка Вінниччини», голова профільної депутатської комісії по свободі слова Тетяна Редько оприлюднила свою е-декларацію про доходи, яка викликала цілу бурю емоцій у середовищі журналістів, громадських діячів, політиків. Річ у тім, що "Заслужений журналіст" Тетяна Редько – співзасновниця відомої у Вінниці газети «33 канал». Так от, виявляється, що статки пані Редько перевищують навіть статки багатьох вінницьких губернаторів, чиновників та бізнесменів, а справжнім журналістам такі «золоті гори» і не снились. Е-декларація «єдиної чесної журналістки» Певна річ, рахувати гроші у чужому гаманці – справа невдячна. Якщо це не стосується публічних людей, чиновників, судей, прокурорів, народних обранців різних рівнів. Слід зазначити, що із запровадженням е-декларацій у минулому році Тетяна Редько опублікувала на сайті власної газети блог, про те, які ненажери н

Українське Дунайське пароплавство переводить свій флот під прапор Словаччини

ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" (УДП) реалізує програму з переведення частини комерційного флоту під прапор Словаччини з тим, щоб зайти на ринок перевезення вантажів з/в порт Констанца. Про це повідомив в.о. голови правління судноплавної компанії Дмитро Чалий . "Пароплавство здійснює роботу з переведення флоту, який знаходиться в оперуванні, під прапор Словаччини, що дозволить уникнути обмежень "третього прапора" в портах Румунії. Це дасть можливість флоту пароплавства брати участь в перевезеннях з/на глибоководний порт Констанца, який сьогодні є одним з головних транспортних хабів у Східній Європі", – розповів Чалий. За його словами, це один із кроків, які робить УДП для якісного зростання вантажної бази. Ще одним потенційним джерелом збільшення перевезень є повернення традиційного вантажопотоку – залізорудної сировини (ЗРС) Полтавського ГЗК (маршрут Ізмаїл – австрійський Лінц), яке в 2012-2013 рр. становило до 40%