Перейти до основного вмісту

Легендарний буксир «Граніт» Одеського порту повернувся у рідну гавань

буксирБуксир «Граніт» повернувся в Одеський порт

Днями Чорноморський судноремонтний завод завершив ремонт буксира «Граніт» для Одеського порта, повідомляє Поштівка.

Буксир «Граніт» став на ремонт в грудні 2016 року. В ході докового ремонту були проведені корпусні роботи: проведені заміри залишкових товщин корпусних конструкцій, ремонт пошкоджених ділянок, очищення і фарбування корпусу; ремонт гвинто-рульової групи, виїмка гребних валів, дефектація і заміна зношених комплектуючих, мотоочистка двигунів, виконана перевірка всіх суднових систем і механізмів. Значну частину часу забрала закупівля запчастин, необхідність заміни яких була виявлена ​​при дефектації.

Тепер судно повністю відремонтовано і готове до експлуатації, роботи здані замовнику і інспектору Регістру.

Портовики стверджують, що «Граніт» – судно незвичайне у всіх сенсах. За своєю багатофункціональністю, потужністю і красою він дасть фору будь-якому іншому з 12-ти буксирів Одеського порту.

– Наш портофлот півроку чекав на повернення «Граніту» у рідну гавань, – зазначив начальник адміністрації Одеського морського порту Ігор Ткачук. – Цієї зими без нього було непросто. Буксир має льодовий клас і може виконувати роботу в льоду. За своїми прекрасними ходовими якостями він начебто створений для обмежених акваторій Одеського порту. Його потужність – понад п'ять тисяч кінських сил. Крім виконання завдань із буксирування і кантування суден, він здатний виконувати функції криголама і боротися з пожежами. З огляду на зростаючий обсяг перевалки вантажів в порту, повернення «Граніту» – дуже доречне.

Варто відзначити, що в 2012 році команда буксира «Граніт» під час шторму запобігла аварії з непередбачуваними наслідками, зупинивши величезний плавучий док, який зірвався з якоря. У 2011 році буксиру довелося рятувати знеструмлене фінське судно, яке також потрапило в сильний шторм.

Популярні дописи з цього блогу

Как вывести пятна от мочи - эффективные способы

Очень неприятно, когда по тем или иным причинам на обивке дивана, матраце или ковре появляется пятно мочи. Это может быть проказа домашнего любимца или старания годовалого ребенка, которого отучают от подгузников, или же последствия другой ситуации.  Встает вопрос, как вывести пятна от мочи, чтобы исчезло неприятное загрязнение, а главное, чтобы не оставалось запаха. В случае с котятами и щенками запах создает огромные проблемы, ведь он едкий и неприятный, а для них это метка для продолжения непотребства. Если есть возможность оперативно постирать вещь, на которую попала моча, то проблема в подавляющем большинстве случаев проходит без следа. Следует выстирать одежду или пеленку согласно требованиям к материалам и все закончится так же быстро, как и началось. Проблемы могут начаться в том случае, если пятно уже успело высохнуть и образовать несмываемый солевой слой. Разговор же пойдет о ситуациях, когда стирка противопоказана или вовсе недоступна, когда моча попала на обивку дивана

Чи етично політичним повіям називати "політичнимі повіями" інших?

Депутат Вінницької обласної ради, голова ГО «Центр захисту журналістів», голова ГО «Антикорупційна спілка Вінниччини», голова профільної депутатської комісії по свободі слова Тетяна Редько оприлюднила свою е-декларацію про доходи, яка викликала цілу бурю емоцій у середовищі журналістів, громадських діячів, політиків. Річ у тім, що "Заслужений журналіст" Тетяна Редько – співзасновниця відомої у Вінниці газети «33 канал». Так от, виявляється, що статки пані Редько перевищують навіть статки багатьох вінницьких губернаторів, чиновників та бізнесменів, а справжнім журналістам такі «золоті гори» і не снились. Е-декларація «єдиної чесної журналістки» Певна річ, рахувати гроші у чужому гаманці – справа невдячна. Якщо це не стосується публічних людей, чиновників, судей, прокурорів, народних обранців різних рівнів. Слід зазначити, що із запровадженням е-декларацій у минулому році Тетяна Редько опублікувала на сайті власної газети блог, про те, які ненажери н

Українське Дунайське пароплавство переводить свій флот під прапор Словаччини

ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" (УДП) реалізує програму з переведення частини комерційного флоту під прапор Словаччини з тим, щоб зайти на ринок перевезення вантажів з/в порт Констанца. Про це повідомив в.о. голови правління судноплавної компанії Дмитро Чалий . "Пароплавство здійснює роботу з переведення флоту, який знаходиться в оперуванні, під прапор Словаччини, що дозволить уникнути обмежень "третього прапора" в портах Румунії. Це дасть можливість флоту пароплавства брати участь в перевезеннях з/на глибоководний порт Констанца, який сьогодні є одним з головних транспортних хабів у Східній Європі", – розповів Чалий. За його словами, це один із кроків, які робить УДП для якісного зростання вантажної бази. Ще одним потенційним джерелом збільшення перевезень є повернення традиційного вантажопотоку – залізорудної сировини (ЗРС) Полтавського ГЗК (маршрут Ізмаїл – австрійський Лінц), яке в 2012-2013 рр. становило до 40%