Перейти до основного вмісту

Судноверф “Україна” Одеського порту поновила ремонт військових кораблів

судноверф, катер

Судноремонтний завод Одеського порту взяв у ремонт патрульний катер 205П "Павло Державін" морської охорони Державної прикордонної служби України, повідомляє Поштівка.

За інформацією виробничої служби ВСП Судноверф "Україна", планується здійснити повний комплекс ремонтних і доково-ремонтних робіт: корпусні роботи, а саме: дефектація, очищення і фарбування корпусу; дефектація і ремонт гвинто-рульової групи, вузлів і механізмів; дефектація і ремонт теплообмінних апаратів і інших спецпристроїв корабля. Орієнтовний термін ремонту складає 50 днів, з них 28 днів корабель проведе в доці №2.

– Ми всі зацікавлені, щоби кораблі Військово-морських сил України і Державної прикордонної служби перебували в повній справності і бойовій готовності. Упевнений, що судноремонтна верф Одеського порту якісно відремонтує ще не один військовий корабель – адже там працюють справжні професіонали своєї справи, – зазначив начальник адміністрації Одеського порту Ігор Ткачук.

Довідка:

ВСП Судноремонтна верф "Україна" Одеського порту за останні кілька років відновила вже кілька бойових одиниць ВМС України. За 2015-2016 роки були відремонтовані: протидиверсійний катер "Гола Пристань", патрульний катер "Скадовськ", військовий буксир "Красноперекопськ", військові катери "Ромни" та "Токмак".

Судноремонтна верф здійснює ремонт суден всіх типів водотоннажністю до 30000 тонн. Площа території верфі складає 75,524 тис. кв. м. Загальна довжина причалів 1230 м, включно судноремонтні 570 м, глибина біля причалів до 7,1 м. Вантажопідйомне устаткування на причалах – 6 портальних кранів в/п 10-30 т, плавучі крани: самохідний в/п 100 т, несамохідний в/п 5 т. На верф заведена залізнична гілка, для транспортування вантажів може використовуватися також автомобільний і водний транспорт.

Популярні дописи з цього блогу

Как вывести пятна от мочи - эффективные способы

Очень неприятно, когда по тем или иным причинам на обивке дивана, матраце или ковре появляется пятно мочи. Это может быть проказа домашнего любимца или старания годовалого ребенка, которого отучают от подгузников, или же последствия другой ситуации.  Встает вопрос, как вывести пятна от мочи, чтобы исчезло неприятное загрязнение, а главное, чтобы не оставалось запаха. В случае с котятами и щенками запах создает огромные проблемы, ведь он едкий и неприятный, а для них это метка для продолжения непотребства. Если есть возможность оперативно постирать вещь, на которую попала моча, то проблема в подавляющем большинстве случаев проходит без следа. Следует выстирать одежду или пеленку согласно требованиям к материалам и все закончится так же быстро, как и началось. Проблемы могут начаться в том случае, если пятно уже успело высохнуть и образовать несмываемый солевой слой. Разговор же пойдет о ситуациях, когда стирка противопоказана или вовсе недоступна, когда моча попала на обивку дивана

Чи етично політичним повіям називати "політичнимі повіями" інших?

Депутат Вінницької обласної ради, голова ГО «Центр захисту журналістів», голова ГО «Антикорупційна спілка Вінниччини», голова профільної депутатської комісії по свободі слова Тетяна Редько оприлюднила свою е-декларацію про доходи, яка викликала цілу бурю емоцій у середовищі журналістів, громадських діячів, політиків. Річ у тім, що "Заслужений журналіст" Тетяна Редько – співзасновниця відомої у Вінниці газети «33 канал». Так от, виявляється, що статки пані Редько перевищують навіть статки багатьох вінницьких губернаторів, чиновників та бізнесменів, а справжнім журналістам такі «золоті гори» і не снились. Е-декларація «єдиної чесної журналістки» Певна річ, рахувати гроші у чужому гаманці – справа невдячна. Якщо це не стосується публічних людей, чиновників, судей, прокурорів, народних обранців різних рівнів. Слід зазначити, що із запровадженням е-декларацій у минулому році Тетяна Редько опублікувала на сайті власної газети блог, про те, які ненажери н

Українське Дунайське пароплавство переводить свій флот під прапор Словаччини

ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" (УДП) реалізує програму з переведення частини комерційного флоту під прапор Словаччини з тим, щоб зайти на ринок перевезення вантажів з/в порт Констанца. Про це повідомив в.о. голови правління судноплавної компанії Дмитро Чалий . "Пароплавство здійснює роботу з переведення флоту, який знаходиться в оперуванні, під прапор Словаччини, що дозволить уникнути обмежень "третього прапора" в портах Румунії. Це дасть можливість флоту пароплавства брати участь в перевезеннях з/на глибоководний порт Констанца, який сьогодні є одним з головних транспортних хабів у Східній Європі", – розповів Чалий. За його словами, це один із кроків, які робить УДП для якісного зростання вантажної бази. Ще одним потенційним джерелом збільшення перевезень є повернення традиційного вантажопотоку – залізорудної сировини (ЗРС) Полтавського ГЗК (маршрут Ізмаїл – австрійський Лінц), яке в 2012-2013 рр. становило до 40%