Перейти до основного вмісту

Блогер: тим, хто агітує за націоналізацію, наведу один приклад



Блогер та історик Павло Правий вирішив «на пальцях» пояснити у чому різниця між державною та приватною формою власності та чому остання у рази ефективніша – відповідний допис він розмістив на власній сторінці в Фейсбук.

Блогер звертається до тих, хто дуже полюбляє державну форму власності – мовляв, все треба забрати в олігархів та «націоналізувати». Але вся ця аргументація легко розбивається об єдиний приклад – Укрпошта. Цей державний монстр за останні п'ятнадцять років, маючи цілковиту підтримку держави та отримуючи колосальні грошові вливання, здеградував остаточно. Мобільність у нього – як у чумацького воза, запряженого волами, а обслуговування – як у пельменній «Друг гастриту». З іншого боку – «Нова пошта».

У результаті вірусної атаки «лягли» обидві. Але Нова пошта відновила роботу за пару діб, у той час як у Укрпошти сервіси й досі не відновлені. У чому між ними різниця крім того, що одна з них – приватна, а друга – державна? Але наші улюблені «патріоти» бачать виключно високі тарифи на перевезення у Нової пошти – мовляв, набивають кишені, буржуї. І правильно роблять, - наголошує блогер. А чим ще займатись, якщо переміг недолугого конкурента? Якби Укрпошта нормально працювала, то тарифи Новій пошті довелось би знизити. Тож справа не в буржуях, а у власниках з мізками, - наголошує блогер.

Популярні дописи з цього блогу

Как вывести пятна от мочи - эффективные способы

Очень неприятно, когда по тем или иным причинам на обивке дивана, матраце или ковре появляется пятно мочи. Это может быть проказа домашнего любимца или старания годовалого ребенка, которого отучают от подгузников, или же последствия другой ситуации.  Встает вопрос, как вывести пятна от мочи, чтобы исчезло неприятное загрязнение, а главное, чтобы не оставалось запаха. В случае с котятами и щенками запах создает огромные проблемы, ведь он едкий и неприятный, а для них это метка для продолжения непотребства. Если есть возможность оперативно постирать вещь, на которую попала моча, то проблема в подавляющем большинстве случаев проходит без следа. Следует выстирать одежду или пеленку согласно требованиям к материалам и все закончится так же быстро, как и началось. Проблемы могут начаться в том случае, если пятно уже успело высохнуть и образовать несмываемый солевой слой. Разговор же пойдет о ситуациях, когда стирка противопоказана или вовсе недоступна, когда моча попала на обивку дивана

Чи етично політичним повіям називати "політичнимі повіями" інших?

Депутат Вінницької обласної ради, голова ГО «Центр захисту журналістів», голова ГО «Антикорупційна спілка Вінниччини», голова профільної депутатської комісії по свободі слова Тетяна Редько оприлюднила свою е-декларацію про доходи, яка викликала цілу бурю емоцій у середовищі журналістів, громадських діячів, політиків. Річ у тім, що "Заслужений журналіст" Тетяна Редько – співзасновниця відомої у Вінниці газети «33 канал». Так от, виявляється, що статки пані Редько перевищують навіть статки багатьох вінницьких губернаторів, чиновників та бізнесменів, а справжнім журналістам такі «золоті гори» і не снились. Е-декларація «єдиної чесної журналістки» Певна річ, рахувати гроші у чужому гаманці – справа невдячна. Якщо це не стосується публічних людей, чиновників, судей, прокурорів, народних обранців різних рівнів. Слід зазначити, що із запровадженням е-декларацій у минулому році Тетяна Редько опублікувала на сайті власної газети блог, про те, які ненажери н

Українське Дунайське пароплавство переводить свій флот під прапор Словаччини

ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" (УДП) реалізує програму з переведення частини комерційного флоту під прапор Словаччини з тим, щоб зайти на ринок перевезення вантажів з/в порт Констанца. Про це повідомив в.о. голови правління судноплавної компанії Дмитро Чалий . "Пароплавство здійснює роботу з переведення флоту, який знаходиться в оперуванні, під прапор Словаччини, що дозволить уникнути обмежень "третього прапора" в портах Румунії. Це дасть можливість флоту пароплавства брати участь в перевезеннях з/на глибоководний порт Констанца, який сьогодні є одним з головних транспортних хабів у Східній Європі", – розповів Чалий. За його словами, це один із кроків, які робить УДП для якісного зростання вантажної бази. Ще одним потенційним джерелом збільшення перевезень є повернення традиційного вантажопотоку – залізорудної сировини (ЗРС) Полтавського ГЗК (маршрут Ізмаїл – австрійський Лінц), яке в 2012-2013 рр. становило до 40%