Перейти до основного вмісту

В Україні чекають дешевих дизельних авто з Німеччини

дизель

Цього тижня у Німеччині продовжує розпалюватися скандал навколо дизельних авто і махінацій з показниками шкідливих викидів. Щоб розрядити обстановку і уникнути тотальної заборони на дизельні авто в містах, автовиробники почали пропонувати премії за здані в утиль старі дизельні авто в обмін на нові.

Величина премій досягає від 2000 до 10 000 євро. Однак пропонує їх не тільки Volkswagen, а й інші німецькі автоконцерни, пише Поштівка.

52% німців схвалюють премії в результаті заміни старих дизельних автомобілів на нові. 30% виступають проти цієї ініціативи німецьких автовиробників. 48,6% водіїв дизельних авто підтвердили, що дана пропозиція залучить їх придбати новий дизельний автомобіль. Такими є результати опитування, проведеного інститутом Insa.

Представник партії Зелених Олівер Крішер застеріг, що ця ініціатива автовиробників призведе до поширення проблеми забруднення навколишнього середовища на бідні країни, зокрема на Африку, оскільки автовиробники не можуть запобігти тому, що старі автомобілі зрештою виявляться за кордоном і далі там будуть використовуватися. За словами Крішера, "цинічно ті автомобілі, які тут більше не відповідають стандартам, просто відправляти в інші країни".

Раніше німецькі автовиробники пообіцяли переобладнати п'ять мільйонів дизельних авто для зниження рівня викидів в атмофсеру, а також ряд премій для власників старих дизелів, які будуть обмінювати їх на нові моделі. Крім того, на німецькому ринку істотно впали ціни на вживані автомобілі, але після оголошення програм утилізації, ціни почали стабілізуватися.

Тим часом, старі німецькі авто хлинуть не тільки в Африку, про яку згадав Олівер Крішер, але і в Україну, вважають експерти. Вітчизняні оператори очікують напливу як нових авто з німецького ринку, від покупки яких відмовляються в самій Німеччині, так і вживаних авто. На хвилі чуток про можливу заборону в'їзду в окремі міста дизельних авто, прагматичні німці взяли курс на позбавлення від старих авто.

Хоча за опитуваннями, лише кожен п'ятий з опитаних, які планують змінювати машину, розглядає можливість покупки електромобіля. Але довіра до дизельних авто в Німеччині грунтовно підірвана. Цю тему часто обговорюють в ЗМІ – і німецькі автомобілісти розуміють, що рано чи пізно доведеться відмовитися від звичного укладу життя і дизельного авто.

Популярні дописи з цього блогу

Как вывести пятна от мочи - эффективные способы

Очень неприятно, когда по тем или иным причинам на обивке дивана, матраце или ковре появляется пятно мочи. Это может быть проказа домашнего любимца или старания годовалого ребенка, которого отучают от подгузников, или же последствия другой ситуации.  Встает вопрос, как вывести пятна от мочи, чтобы исчезло неприятное загрязнение, а главное, чтобы не оставалось запаха. В случае с котятами и щенками запах создает огромные проблемы, ведь он едкий и неприятный, а для них это метка для продолжения непотребства. Если есть возможность оперативно постирать вещь, на которую попала моча, то проблема в подавляющем большинстве случаев проходит без следа. Следует выстирать одежду или пеленку согласно требованиям к материалам и все закончится так же быстро, как и началось. Проблемы могут начаться в том случае, если пятно уже успело высохнуть и образовать несмываемый солевой слой. Разговор же пойдет о ситуациях, когда стирка противопоказана или вовсе недоступна, когда моча попала на обивку дивана

Чи етично політичним повіям називати "політичнимі повіями" інших?

Депутат Вінницької обласної ради, голова ГО «Центр захисту журналістів», голова ГО «Антикорупційна спілка Вінниччини», голова профільної депутатської комісії по свободі слова Тетяна Редько оприлюднила свою е-декларацію про доходи, яка викликала цілу бурю емоцій у середовищі журналістів, громадських діячів, політиків. Річ у тім, що "Заслужений журналіст" Тетяна Редько – співзасновниця відомої у Вінниці газети «33 канал». Так от, виявляється, що статки пані Редько перевищують навіть статки багатьох вінницьких губернаторів, чиновників та бізнесменів, а справжнім журналістам такі «золоті гори» і не снились. Е-декларація «єдиної чесної журналістки» Певна річ, рахувати гроші у чужому гаманці – справа невдячна. Якщо це не стосується публічних людей, чиновників, судей, прокурорів, народних обранців різних рівнів. Слід зазначити, що із запровадженням е-декларацій у минулому році Тетяна Редько опублікувала на сайті власної газети блог, про те, які ненажери н

Українське Дунайське пароплавство переводить свій флот під прапор Словаччини

ПрАТ "Українське Дунайське пароплавство" (УДП) реалізує програму з переведення частини комерційного флоту під прапор Словаччини з тим, щоб зайти на ринок перевезення вантажів з/в порт Констанца. Про це повідомив в.о. голови правління судноплавної компанії Дмитро Чалий . "Пароплавство здійснює роботу з переведення флоту, який знаходиться в оперуванні, під прапор Словаччини, що дозволить уникнути обмежень "третього прапора" в портах Румунії. Це дасть можливість флоту пароплавства брати участь в перевезеннях з/на глибоководний порт Констанца, який сьогодні є одним з головних транспортних хабів у Східній Європі", – розповів Чалий. За його словами, це один із кроків, які робить УДП для якісного зростання вантажної бази. Ще одним потенційним джерелом збільшення перевезень є повернення традиційного вантажопотоку – залізорудної сировини (ЗРС) Полтавського ГЗК (маршрут Ізмаїл – австрійський Лінц), яке в 2012-2013 рр. становило до 40%