20 основних з них:
50%втрат залежить від манери їзди;
50% – через проблеми, пов’язані з системою (карбюратор або бензонасос);
10% – через неправильно виставлений зазор у свічках запалювання і перебої в роботі свічок запалювання;
1% – через пізнє запалювання. Відхилення на один градус сприяє збільшенню витрати на один відсоток;
Дальнє світло фар автомобіля збільшує витрату палива на 10%, а ближнє світло на 5%;
10% – через низьку температури охолоджуючої рідини;
20% – при їзді на не прогрітому двигуні автомобіля;
Перевитрата через підвищений знос циліндро – поршневої групи двигуна автомобіля. На кожну знижену атмосферу припадає 10% перевитрати;
10% – через зношування кривошипно – шатунного механізму;
10% – через зношування зчеплення;
20% – неправильно відрегульовані зазори клапанів або знос ГРМ;
15% – через поганий накат (перетягнуті підшипники ступиці);
10% – через невідрегульований розвал сходження;
9% – на кожні 0,5 кг / см2 зниженого тиску в шинах;
10% – на кожні 100 кілограм вантажу. Крім того, порожній багажник на даху збільшує витрату на 5%, а повний – на 40%, причіп – на 60%;
10% – через несвоєчасну заміну повітряного фільтра;
5% – через використання бензину з низьким октановим числом;
10% – через деформовані моторів, що мають низький ступінь стиснення;
10% – через зустрічний вітер;
10% – у зв’язку з рухом по дорозі, яка має низький коефіцієнт зчеплення.